fredag 10 oktober 2014

SUP

Har haft en underbar eftermiddag och kväll tillsammans med mina kollegor. 

Vi började med en lätt lunch tillsammans, sedan var det dax för en hemlig aktivitet. Vi gick längs stranden och där dök den upp...

Båten. Det skulle bli tävling, vem kan tömma båten snabbast och paddla ut i havet... Nej, det var bara på skoj. 
Det här det här vi skulle göra: 


Stand Up Paddleboard, eller SUP. Så himla skoj!  På söndag blir det ett pass igen, men då får David hänga på. 



Naturligtvis körde vi i havet, det här är en efterkonstruktion :).  Första utmaningen var att komma på fötter och hålla balansen. Det var svårt i början, men jag lärde mig ganska snabbt. Tillslut klarade jag både att stå i plankan och göra armhävningar på brädan. 

Efter det blev det poolhäng och strandmys i några timmar.  


Piffade till oss och drog till Cast Away och åt middag.



Åt en grym nachostallrik! 


Avslutade med 1h fot och benmassage. 
Det var både skönt och gjorde ont, men nu mår fötterna finfint. 


Jag tror knappt att jag får uppleva allt detta. Det känns som en dröm. Får verkligen stanna upp ibland och tänka efter. 

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ju ha det hur bra som helst! Nu när kylan är här och snön hotar är man än mer sugen att hälsa på er. Ha en bra helg så får vi höras på Skype snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har det toppen och hoppas fortfarande liiite på att ni ska stå här en dag! Vore underbart att få visa er hur vi har det.
      Snö låter inte så kul, men vi kommer säkert att längta efter det om några månader. Kramar till er från oss alla fyra

      Radera