söndag 12 oktober 2014

igen

Har SUP:it igen!


 P-O på Klong Dao Watersports körde ett pass med oss. Idag blev det ett fitnesspass på brädorna, lite vingligt men kul och riktigt jobbigt. Jag blir tyvärr lite sjösjuk, men det är bara att ignorera. 




David var med idag. Han gillade friheten i paddlandet mer än fitnesspasset. 



Jag fick uppleva ett riktigt halleluljamoment när vi var på väg in efter passet. Lyckades fånga en ganska stor våg och surfa på den hela vägen in till stranden. Så jäkla härligt!!! Måste bara få göra det fler gånger! 


Vi kommer SUP:a fler gånger. Jag kommer nog att gå på fler fitnesspass och tillsammans kommer jag och David hyra brädor och paddla. 
Om ni är i krokarna och vill testa SUP, vilket jag tycker ni ska, kolla in på Klong Dao Watersports facebooksida. Där kan ni få kontakt med P-O och boka tid för ett pass. 

Kramkram

1 kommentar:

  1. Där väcktes en utomlands aktivitet hos mig tillsammans med min grabb. Tack

    SvaraRadera