måndag 15 september 2014

träning

Jag trivs bra i vår tillfälliga bostad. 


Det bästa är att översta våningen erbjuder träning med en grym utsikt över Råssvalen.



Bytte ut promenaden imorse mot ett pass. Det blev 20 min crosstrainer, 10 min cykel, 10 min rodd, diverse magövningar och lite styrka med kettlebell. 
Har dessutom sprungit en 6km tur efter jobbet, så idag har jag varit duktig. 
Vi har startat en motionsutmaning på jobbet. Jag kan ju bara vara med en vecka, men då ska jag se till att samla ordentlig med poäng till mitt lag. Idag blev det 4poäng, det känns bra. Imorgon fortsätter jag poängsamlandet och kör ett pass igen. Får dock köra igång lite tidigare än imorse, eftersom jag ska klippa mig. Så 06.00 står jag redo, är det fler som hänger på :)? 

Det som är lite ovant är ett vardagsrum utan TV. Men det är nyttigt att "avgifta sig" från TV-tittande ibland. 


Kryper ner i sängen och börjar läsa den här istället. 

Hoppas den är bra! 

Kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar