torsdag 25 september 2014

200

Är jätteglad att så många hittat min blogg! Hoppas att ni gillar den :). 
Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om, säg till, så kanske jag kan fixa det.  
Jag har haft nästan 7400 besökare sedan jag startade och det fattas bara fyra ynka besökare till 200 (!!!) på ett enskilt inlägg. Riktigt bra, tycker i alla fall jag. 

Idag har jag faktiskt inte tagit några kort... Det är ovanligt. 
Slänger in ett kort som jag tog första dagen från insidan av badrummet. En liten ödla som går på utsidan av badrumsfönstret.  Det finns väldigt många av dessa ödlor, även inomhus. Men det är bara positivt, för dom äter små insekter. 



Har haft en lång, men väldigt bra arbetsdag. Från och med imorgon tar jag över min undervisningsgrupp "på riktigt". Så kul!!!

Imorgon är det fredag och jag slutar kl 12.00, som alltid på fredagar. Hoppas, hoppas, hoppas att det är fint väder, för då ska jag sola för första gången. Ser fram emot det. 

Kramkram

3 kommentarer:

  1. Hej, jag hittade hit på det konstigaste av sätt. Du hade kommenterat martinmelin på instagram och jag tyckte att jag kände igen namnet Dalvinga... Klickade mig in på din instagram och länken hit. Känner ju väl igen dig även om det säkert är 10 år sedan jag träffade dig, då var jag tillsammans med Martin. Hursom, vilket äventyr ni givit er ut på. Kommer säkert klicka in här fler gånger. Lycka till och njut av äventyret! /Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ida :). Hoppas allt är bra med dig. Vilket krångligt sätt att hitta mig, men världen är liten. Vi har det helt fantastiskt här. Hoppas du vill och orkar följa oss framöver. / kramkram

      Radera
  2. Ge ett tips om någon bra sak att skänka till skolan. Jag åker ner till Uganda med sonen och vill gärna ge något värdefullt som tack för att vi får besöka en halvdag hos dom. Tack Mia

    SvaraRadera