fredag 19 september 2014

jobbet

Kom till jobbet stressad som vanligt idag. Känns som att jag inte gjort annat än stressat sista två veckorna. 
När jag öppnar dörren till lagrummet möts jag av det här. 
Svenska smaker!


Till och med jordgubbarna var svenska. 


 En del av dessa smaker kommer jag med all säkerhet sakna! Men mest av allt kommer jag nog sakna mina goa kollegor. 
Blev så glad att dom tänkt på mig. 
Dessutom körde dom semestertema idag ;). Nu ska ju inte jag ha semester hela tiden, men solglasögonen blir säkert väl använda och värme får jag så att jag klarar mig. 


Det blev en riktigt stressig dag. Mycket som skulle ordnas och många lektioner. Men jag fixade det! Det var tur att jag hade så mycket godsaker att äta av i farten, för någon lunch hanns inte med.

Många kramar och mycket hej då blev det! Jag som brukar vara så gråtmild klarade det faktiskt bra, ända tills jag skulle säga hej då till min vän och vapendragare Anki. Hon hade turen att ha solbrillorna på sig, det hade inte jag...


Men, men vi ses ju snart igen! 
Gissar att allt är sig likt på Stadsskogsskolan när jag kommer tillbaka. 

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Vilket fint fika/frukostbord! Hoppas nu att ni får en härlig resa och en bra start i Koh Lanta.

    Kram Malin

    SvaraRadera