lördag 20 september 2014

noll

Sista dagen innan resan börjar...
Det är NOLL dagar kvar på nedräknaren. 


Undrar när jag ska börja förstå det. Kanske går bättre om jag säger det många gånger; noll, noll, noll, noll, noll, noll, noll, noll, noll, noll... Nej, det funkade inte. 

Idag har vi i alla fall gjort dom sista förberedelserna. 
Vi har vägt väskor och konstaterat att vi hade två kilo för mycket, så det var bara att börja prioritera bort. Det slutade med att vi tog bort en del och klämde ner Lines packning i dom andra väskorna, så hennes väska kunde tas bort. Så nu reser vi med tre resväskor och en gitarr. Tror till och med att det blev lite plats över, så jag kan ta med tvål, schampo och balsam också :). 



Vi har tvättat bilen, som imorgon får en ny ägare. Tack för den här tiden Volvo! 


Jag har varit förbi min fina farmor och farfar och sagt hej då. Det var det jobbigaste hej då hittills, men om knappt nio månader ses vi igen och under tiden kan vi både ringa, sms:a och skriva brev. Vi var båda överens om att det är väldigt revligt att få handskrivna kuvert i brevlådan. 


Avslutade med att njuta av vår stad. Den visade sig från sin allra finaste sida på kvällens promenad. 




Det dröjer ett tag nu innan jag behöver långa tajts och överdragsjacka på promenaderna. 


Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar