söndag 23 november 2014

snorkling

Vilken dag! 
Det har i och för sig ösregnat och åskat idag också, men det var på sena eftermiddagen. Innan det hann vi med en fantastisk, solig snorkeltur till Koh Haa.

Vi åkte redan vid halv åtta imorse. Vi började med frukost ombord på båten. Eller rättare sagt jag började med ett gult piller, vilket var tur. För även om havet var lugnt, så gungade det rejält emellanåt. 

 Vi lämnade ett sömnigt Saladan och gav oss ut på havet mot...

...Koh Haa. 

Förväntansfulla. 

Line fixar med sitt cyklop och sin nya snorkel. Alvin är på väg ner i vattnet i bakgrunden. 

Jag i mitt nya gula cyklop :). Den lilla stranden bakom mig hade den vitaste sand jag någonsin sett. 

Vi gjorde totalt tre snorklingsstopp och alla levererade. Såg massor med fiskar, sjöstjärnor, koraller och sjögurkor. 
Svårt att fånga på bild, men David som har ett lifepro skal på sin telefon försökte. 

Här glider vi in i Saladan igen, nöjda, glada och solbrända. Känns som semester! 

Nu återstår det bara att säga god natt härifrån Lanta. Ska sova mig i form för en ny arbetsvecka! 

Kramkram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar