måndag 24 november 2014

kokosnötter

Måndagsunderhållning på skolgården idag! 



När han klättrade upp hade han en lina runt midjan. Bra tänkte vi, men den var bara till för att skicka upp kniven med... 


Vi var lite nervösa när vi stod och tittade, men det gick bra. Palmen blev ganska många kokosnötter och blad fattigare och killen kom ner helskinnad. 


Imponerande hur enkelt man kan ta sig upp och ner i en palm. 


På väg mot stranden och en joggingtur efter jobbet. 


En skön och ganska snabb 6km lång (eller kanske kort) tur. Foten håller ihop ännu. Hoppas det fortsätter så. Jag har fått någon skum smärta i hålfoten, men det går väl över. Vilar ganska mycket, 

David och jag avslutar dagen liggandes i varsin soffa med "så mycket bättre" på tv:n och lite synder i form av iskall cola och choklad. Reese's med jordnötssmör, kola, choklad och jordnötter är "to for for"! 



Imorgon kör jag igång en juicedetox. Vet inte hur många dagar det blir, börjar med en. Innan jobbet kl. 7.30 åker jag till Kate på Oasis yoga och hämtar 3l nygjord detoxjuice. Den ska jag trycka i mig under dagen. Hoppas bara att hon gjort goda juicer till mig, så jag slipper hålla för näsan när jag dricker. Utvärderar sedan dagen med henne på kvällen och bestämmer hur och om vi ska fortsätta. 
Ska bli spännande! 

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar