tisdag 25 november 2014

nyttig

Har varit nyttig idag... 
Detoxjuice till mat och lite yoga på dagens thaitema med eleverna. 

Men en sak som jag tycker är konstigt är att det mesta som är nyttig smakar ganska illa. 
Min dagsranson på 3l juice har inte gått åt... 


Den vänstra är en med morot, ingefära och äpple, den i mitten innehåller bland annat gurka, spenat, ingefära, lime och äpple och den sista innehåller rödbeta och lite annat och ingen smakar bra...

Hade hoppats på goda juicer som jag kunde dricka och njuta, men med dom här har det mest varit hålla-för-näsan principen. Fast jag tänker hela tiden, det är nyttigt, det är nyttigt, det är nyttigt och då går det bättre :). Och tänk vad min kropp ska bli glad och detoxad av alla nyttigheter jag får i mig. Jag har aldrig provat juicedetox tidigare, så bara det är ju spännande. Undrar vad som händer. Hoppas inte på några underverk, men nåt måste ju bli bättre i alla fall. 

Eftersom jag inte fått i mig alla 3 liter idag, är det bara att bita ihop och dricka upp resten imorgon... Skål!!!

Idag blev den gröna frukost och den orangea lunch. 

Line har fått göra sina efterlängtade flätor idag. Vi nöjde oss dock med sex stycken i luggen den här gången. 


Hon är helnöjd! 


Kramkram

2 kommentarer:

  1. Men kära Malin �� varför dricka sånt , när det finns såå mycket gott & du om någon behöver väl inte tänka på din kropp - den är PERFEKT . Är det verkligen så nyttigt ?! Det får du i dig med div. Morötter och andra goda grönsaker & frukt . Som smakar ljuvligt ... KRAM / ser för övrigt att ni har det TOPP , så härligt . Line blev jätte fin ��❤️ Liga hälsningar från Anneli Björk Lindesberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annelie 💜, kommer nog att knapra i mig grönsakerna i fortsättningen, det är godare. Vi har det fantastiskt! Kramkram

      Radera