fredag 7 november 2014

kurera

Försöker kurera mig från den här dumma förkylningen. Jag är så trött på att vara krasslig nu. Har inte varit pigg och kunnat träna, inte ens promenerat, på nästan en hel vecka nu. Tänkte att den skulle ge sig om jag vilar, men den försvinner aldrig, utan flyttar bara runt och lämnar lite rester efter sig här och där. Den började i huvud och hals förflyttade sig till näsan och sitter nu i luftrören. Blir det inte bättre på ett par dagar, så får jag nog gå till Apoteket och se om dom har någon dunderkur. Till dess försöker jag kurera mig själv. Vad kan vara bättre att kurera sig med än en flottig pizza :) ? Det finns en restaurang på Longbeach, som heter Bajen. dom bakar pizza som smakar som i Sverige. Lite flottigare bara, men jag tror mest att det beror på osten, den är inte riktigt som hemma. Pizzorna heter till och med som hemma, vi åt både Tonno och Pescatore... 




Borde kanske ha bakat en kladdkaka också, dagen till ära. En bit kladdkaka kurerar det mesta. Men det får bli en på söndag istället, till fars ära! 


Tar en kopp te nu, så känns det säkert bättre imorgon. 

Ha en fortsatt skön fredag!
Kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar