torsdag 22 januari 2015

Torsdag

Så här kan en torsdag vara! 

Skogaholmslimpa med Svennes och getost. Oslagbart gott! 


Känner mig thai på riktigt nu när jag har ett eget bankkonto med kort. Satt en timme på banken, fyllde i tre A4 med uppgifter med allt ifrån namn, till makes sysselsättning och vilket kön mina barn har. Kan ju undra vad dom ska med det till. Det gick även åt nio underskrifter...


Stranden var enorm ikväll på grund av riktigt lågt vatten



På väg till middag med arbetskamraterna. Tog faktiskt jeans idag, det hör inte till vanligheterna. Kände mig riktigt hemma i det, men folk på stranden tittade på mig som att jag vore ett Ufo. Det är bara thaiare som har jeans här. 



En del av gänget samlat.


Fin solnedgång från Pets restaurang. 



God middag...



...med trevliga vänner. 



Lyxade till det med ett glad rött. 



Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar