onsdag 3 december 2014

politik

Imorgon har jag hand om storsamlingen på skolan. Det blir en enkel aktivitet i form av en tipspromenad ner till stranden och tillbaka. Hoppas föräldrar och barn uppskattar det. Jag gillar i alla fall tipspromenader. Svårigheten här var att göra frågor som passar föräldrar och elever från förskola till åk 9. Jag gjorde en blandning av några julfrågor, några frågor om skolan, kluringar och uppskattningar. 

Har ganska mycket att göra på jobbet nu, men snart är det jullov och då får jag vila på det här stället, mitt i Bangkok:


Efter att vi visat Lanta animal Welfare för mamma på eftermiddagen idag, åkte vi och käkade middag på vårt favoritställe, Somewhere else. Maten är god och det är så himla skönt att hänga där och kolla på solnedgången. 


Nu följer vi det som händer hemma i den svenska politiken direkt via TV4 play. Intressant läge...


Tror inte vi orkar hänga kvar till efter voteringen, så vi får väl se vad som hänt när vi vaknar imorgon. 

Är så himla trött, så nu tror jag att det är dax för sängen! 

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar