fredag 13 februari 2015

bestämt!

Nu har vi alltså bestämt oss...
Det blir ett läsår till i paradiset. Vi trivs alldeles för bra med livet här för att ge upp det.


Den sista pusselbiten föll på plats förra veckan när vi fick klart med Alvins skolgång. Inte helt enkelt när han ska börja sexan och få sina första betyg. 

Boendet här är redan fixat, det som är kvar är lite småfix hemma plus att vi måste hitta nya hyresgäster som vill hyra vårt hus hemma. De nuvarande flyttar ut den 1 augusti.


Till sommaren kommer vi dock hem som planerat och njuter av Sverige!  
Jag längtar faktiskt hit.


Kramkram

2 kommentarer:

  1. Så härligt för er!! Och då kanske vi kan få en chans till att få komma och hälsa på? Jag måste medge att jag blir lite tårögd, dubbla känslor..men jag tycker att ni gör helt rätt som följer magkänslan :) Ser fram emot i sommar, då ska du få en lång kram <3

    SvaraRadera
  2. Åh va HÄRLIGT ! Grattis va kul /helt rätt . Är allt avundsjuk , ni gör det en annan drömmer om ... Och INTE. tar tag i . Ha en riktigt bra alla hjärtans dag . Sola & bada åt mig - men snart så ligger vi i plurret vi oxå - LÄNGTAR ... Dock är det endast fjuttiga 2 veckor ... Men en får njuta av det lilla KRAM KRAM

    SvaraRadera