måndag 11 augusti 2014

skönt

Sammanfattar helgen med ett ord, skönt! 

Vi började helgen i husvagnen på Ängsö camping. David gjorde sin sista spelning där för året. Det var inte den bäst besökta spelningen för sommaren, men det var himla trevligt. 
Jag älskar att vara i husvagnen. Det är min lilla oas. När jag kommer dit är det som att axlarna sjunker 5cm och stressen bara rinner av mig. 
Så här ser det ut.






För Davids del fortsatte spelandet på lördagen, men den här gången med Slam Jam på parkfesten i Lindesberg. Barnen åkte till mormor och jag fick besök av en kär fd arbetskamrat, Pamela. Vi käkade kräftor och pratade massor. Självklart tog vi oss ner till parkfesten och lyssnade på spelningen. 

Söndagen var riktigt slapp. David och jag sov till strax innan 10 (!!!) och käkade en sen frukost ute i solen. Lika bra att ta tillvara på det fina vädret, det har ju pratats om att söndagen skulle vara den sista riktiga sommardagen. Nu får ju jag strax sommar igen, men ändå...


Efter lite solande blev det en lugn promenad runt sjön. Min fot är inte riktigt bra ännu, så det är lika bra att ta det lugnt. David och jag har pratat så länge om att gå runt sjön, men det har aldrig blivit av. Jag passade på att inviga mina nyinköpta väldigt korta löpartights. Perfekt thailandslängd :). 


Barnen bestämde sig för att sova över en natt till hos mormor, så jag fick leverera lite nya kläder. Passade på att plocka några äpplen och ta kort på "vingmuttern" Havanna och "duckface" Line när jag var där. 




Nu är jag på väg mot terminsuppstart med jobbet. Återkommer med lite glimtar från det senare. 

Kramkram 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar