lördag 23 augusti 2014

loppis

Idag har jag varit på bakluckeloppis och försökt bli av med lite saker, framförallt kläder. Behöver tömma förråden nu när det är mindre än en månad kvar till vi åker. 
Sålde lite, men hade velat bli av med betydligt mer. 


Efter att ha sålt me&i kläder i 6,5 år har jag ett betydande lager av kläder. Det mesta är helt nytt från provkollektioner. Har funderat på hur jag ska kunna sälja av lite mer. Tror kanske jag startar en facebookgrupp där jag fotar och lägger ut det jag har, så får vänner och vänners vänner handla det dom vill ha och hämta här. Undrar om det finns något intresse för det???  Vet att jag kan lägga ut kläderna på säljsidor och på Tradera, men jag har varken tid eller ork att sitta och packa och skicka kläder. Här är det hämtning som gäller! 

Avslutar dagen med lite lördagsmys i soffan tillsammans med Alvin och Line <3. 


Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar