torsdag 21 augusti 2014

nöjd

Det var länge sedan, men idag körde jag ett pass på gymmet igen. Bytte ut dagens promenad mot ett pass på den här. För att skona min överansträngda fot lite. 


Det blev inte så mycket styrketräning, men lite planka och några andra magövningar gjorde jag allt. Här är plankan ur en minst sagt annorlunda fotovinkel. Det ser ut som att mitt huvud är enormt :). 

Ganska nöjd med min insats. 


Ska försöka ta mig dit och variera träningen ett par gånger i veckan fram tills vi åker. Blir i och för sig inte så många gånger, med tanke på att det idag är exakt EN MÅNAD till den 21 september när det bör av. En månad går fort! Undrar när jag ska förstå att vi verkligen ska flytta. Just nu är det bara något abstrakt jag pratar om.


Ska fixa lite kvällsmat nu och sedan lite torsdagsmys i form av gurka och dip. 
Var nyss på Lindesbergs Handelsträdgård och inhandlade lite godsaker. 


Har ni inte varit där tidigare, så åk dit! Dom säljer bland annat gurka och tomat som dom odlar själva. Gurkorna plockas medan man väntar, så färskare går inte att köpa. Dessutom är det billigt 5kr/st för gurka och 25kr för ett tråg tomater. 
Blommor är också fina och säljs till mycket bättre priser än på andra ställen här omkring. Jag gav 50kr för den här fina och stora bollkrysantemumen. Nöjd med mina inköp :). 


Ha en skön kväll!

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar