fredag 20 mars 2015

bilder

I onsdags körde jag mitt sista funktionella träningspass för säsongen med Lanta workout. Det blev en hel massa övningar som vår tränare Anna hade klurat ut. Här är några smakprov. 

Trädkryparen

Squats med bulgarian bag

Hänga i palm. Jag och Caroline var stabila :)

En parövning

Tror jag och Kajsa uppfattade det här lite fel. Det var liten som skulle hänga under stor, inte tvärt om ;).

Lite situps med Linda Kristine

Och så utsikten... Magnifik! 

Efter det blev det korv med bröd middag.


 Jag åt en Som tam (papayasallad). Det var det starkaste jag har ätit och ändå var jag och servitrisen väldigt överens om att det bara skulle vara lite starkt. Trodde aldrig att jag skulle kunna äta upp, men det gick bra. Petade dock ut alla chillibitar och vitlöksbitar som gick att hitta. 

På storsamlingen på skolan i torsdags illustrerade och brättade en grupp barn om veckans alla Buddhafigurer. 
Alvin var berättare

Och Line var världens gulligaste onsdag förmiddags Buddha 

Här är hon med söndagsbuddhan Mia. 

Roade mig med att jämföra torsdagsvädret här och hemma. Det var både lika och olika. 
Lika: soltimmar, nederbörd, vind
Olika: temperaturskillnad minst 21grader under dygnet, luftfuktighet 31% skillnad, uv-värde 13 i skillnad. 
Vi har riktigt varmt och fuktigt här nu, men det är helt ok! 
Avslutade torsdagen med en avtackningsmiddag för några kollegor på Relax Bay resort. 

Pop kan mai, vi ses, Gunilla, Anna, Titti och Mats. 

Har även hunnit: 
balkongsola med en kall singha i vattenform :)

Haft finbesök

Fått punka på moppen

Storhandlat

Och rockat flipflop, för här använder vi inte sockor och man tager man haver


Imorse förundrades jag över alla fräscha träningsbilder som läggs ut på FB och Insta. Själv ser jag ut så här efter en morgonjogg på stranden. Illröd i ansiktet, rufsig, svullna morgonögon och genomsvett... Fram för lite mer äkta bilder, för är det inte så här vi ser ut egentligen, utan filter! :)

Lovade ju många bilder och många bilder blev det. 
Nu blir det middagsfix, vi får strax gäster.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar