torsdag 10 juli 2014

träningsläger

Är på träningsläger... 
Just det här träningslägret är inte så jobbigt, det går ut på att vi tränar upp oss på att vistas i värme, inför det som komma skall :)...
Jag sprang i och för sig några riktigt tuffa enkilometersintervaller imorse och Line gjorde några galna övningar nu ikväll...


...men den träningen räknas inte in på det här träningslägret. Här är det värme som gäller. Det har maxat 30 grader idag och det är fortfarande 28 och strålande sol. 


Efter dagens strandhäng tog vi en svalkande biltur och shoppade lite. 
Bilen var inte så säker på att det var svalt, i alla fall inte i solen. 


Fyndade tre bikins till Line för 130kr, det är helt galet! 


Fick med en överraskning till David också, men den kan jag inte visa här ;) 


Till mig själv blev det en bok, som jag tänkt köpa länge. Hoppas den är lika bra som föregångaren. Det slank med lite godsaker också :). 


Dagens mysigaste stund blev kvällsdoppet.  






Jag fegade ur och blev kvar på bryggan :).

Kramkram från två galna, glada och efter dagen vältränade och varma tjejer.


2 kommentarer: