fredag 25 juli 2014

danföredan...

Idag är det dagen före testet... Länge sedan jag var så här nervös! Visst skulle jag kunnat förberett mig bättre, men jag har gjort ganska många övningsprov i alla fall. Avslutade nyss med ett speaking- och ett writing-prov. Det är bara att bita ihop och köra! Längtar så till imorgon eftermiddag klockan 16 när allt är över. Sedan blir det två veckors nervös väntan på resultatet. 

Ska fira imorgon genom att gå på vår nya favoritrestaurang Griffins Steakhouse. Jag ska dricka bubbel och äta ostron, för det är jag värd :). 

Vi bor över i Stockholm hela helgen jag och David (barnen är inhyrda hos morfar och Stisse). Testar ett för mig nytt hotell, Nordic C. Det känns okej, men fortfarande finns det inget dom slår Clarion Stockholm, det är bäst! Måste väl i och för sig invänta frukosten imorgon gör att kunna uttala mig ordentligt. För är det något jag tycker är viktigt på ett hotell så är det att det är en bra frukost. Skulle kunna äta hur mycket som helst tror jag ;). 

Snart är det dax för mig att gå och sova, så jag orkar morgondagen. Men först ska vi ta en kort promenad. Måste få känna känslan av en 25grader varm kväll i en storstad. 

Just det jag ska erkänna en sak. Har gått på reklamen... och den var god :)


Sov gott i värmen. 

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar