torsdag 3 juli 2014

skiftbyte i bregottfabriken

Började dagen med att byta ut min vanliga tallrik havregrynsgröt och mitt kokta ägg med kaviar mot detta...

Det smakade finfint, men magen saknade gröten liiiite ;).


Eftersom vädret var som vanligt, det vill säga grått och regnigt, beslutade vi oss för att åka till lek och buslandet. Gillar verkligen inte det stället, men barnen älskar det, så jag offrar mig ibland. 
Det blev tre väldigt roliga men svettiga timmar för Alvin, Line, kusin Melker och bonuskusin Lily. 

Nu på kvällen har vi haft skiftbyte i bregottfabriken. Vi tackar faster Helena och Lily för några väldigt trevliga dagar tillsammans och hälsar farmor Svea och farfar Donald välkomna tillbaka till oss! 
Dom har varit en tur till Danmark och Varberg. Med tillbaka hade dom presenter till barnen. 

Line fick en väska till paddan, en lysande ring och ett läppglans. 

Alvin fick bland annat en solcellslampa att ta med till Thailand och en pockettidning. 


Jag har tydligen också varit snäll för jag fick en väldigt god present... :)


Nu ska jag och David göra över med lite pengar, men det berättar jag mer om imorgon. 


Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar