söndag 28 februari 2016

NYHETER!!!

Ni fick vänta en dag extra på det här inlägget... 
Men det kan det kanske vara värt, jag har nämligen två, eller egentligen kanske tre, roliga nyheter att berätta!
Naturligtvis har jag en massa bilder och mer sportlovsmys att bjuda på också, men det kommer i nästa inlägg. Här är det fokus på nyheter! 

Börjar med radioprogrammet! 
Som ni vet var ju Carina från P4 Örebro här i januari och intervjuade oss under flera dagar. Av allt det materialet har hon nu klippt ihop fyra avsnitt som kommer sändas en gång i veckan i P4 Örebro med början imorgon i eftermiddagsprogrammet. Jag har ingen exakt sändningstid, så ni får lyssna på programmet helt enkelt. 
Det kommer sedan sändas i repris i förmiddagsprogrammet på tisdagar, men då i en längre variant och i två delar. 

För alla nyfikna som inte orkar vänta finns hela programserien på P4:as hemsida. Bara att lyssna :). 


Jag hade innan nästan bestämt mig för att inte lyssna, eftersom jag är livrädd att höra mig själv plus att jag tänkte att det kan aldrig bli något radioprogram av allt trams jag sa. Men jag vågade och Carina har verkligen gjort ett toppenjobb! 

Som David sa i sista delen tar vi en säsong i taget, men vi är nog inte riktigt färdiga ännu! 
Och det har ni säkert förstått redan, men vi kommer alltså att åka tillbaka hit även nästa säsong. Vi åker hem till Sverige i slutet av maj och tillbaka hit i augusti igen!

Och i fredags firade vi med bubbel! 
Vi firade inte att vi ska åka tillbaka, för det har vi varit på det klara med ett tag. Men vi firade att David nästa säsong kommer att driva ThaimOut, restaurangen han jobbar på nu! 



Det kommer att bli så spännande!!!

Vad jag gör det får vi se ;). 

Kramkram




9 kommentarer:

  1. Jättekul! Så glad för er skull. Ska lyssna och njuta av era upplevelser. Kram

    SvaraRadera
  2. Har precis lyssnat - vilket härligt liv . Kul att någon vågar att göra något annat , de drömmer väl varenda människa om. Ett år till alltså - såå härligt . Ni lät kanon bra båda två på radion - älskar din man när han sjunger - vilken röst - BÄST 😃 KRAMs & sköt om er ❤️ Från Anneli i Linde

    SvaraRadera
  3. BÄST & en glad gubbe gjorde jag - blev som 2 frågetecken . Ha Dä

    SvaraRadera
  4. Vad härligt för er! Grattis. ☺️

    SvaraRadera
  5. Tja! Lyssnat på radioprogramet, så coolt! Nu känner jag inte er personligen men de e så grymt de ni gör. �� Thailand ligger varmt i hjärtat på mig! :)

    //Zack

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, härligt att du gillade programmet :).

      Radera