måndag 25 maj 2015

post

Post är något jag längtar lite efter när jag är här. Inte fönsterkuvert med räkningar, låneavier och pensionsbesked, men annan post.
Naturligtvis är handskrivna kuvert drömmen, men jag skulle även kunna tänka mig ett litet reklamblad från Hemköp eller ICA, en ikeakatalog eller varför inte lite klädreklam från H&M eller Lindex? Jag känner mig inte så kräsen just nu. 
Så plötsligt händer det... Post till mig här i Thailand! Jippi!  
Något ligger och väntar på mig i Southerns reception. Jag vet inte vad det är, kanske något tråkigt fönsterkuvert. Men inte då... Det visar sig vara ett fint litet handskrivet kuvert som har kommit.
Öppnar det och dubbel glädje infinner sig. En bröllopsinbjudan, lika mycket som jag älskar att få ett handskrivet brev, älskar jag att gå på bröllop, om inte mer :). 

Min roliga, snälla, härliga, omtänksamma och helt galna "storebrorsa" ska gifta sig med sin Emma i sommar! 

Det är precis att jag hinner gå på bröllopet innan jag ska hit igen. 22 augusti är den stora dagen, 23 augusti flyger vi tillbaka hit, 24 augusti börjar jag jobba och 25 augusti börjar barnen skolan! 
Ena dagen i Hällefors folketspark och nästa på Lanta ;). 
Livet är underbart! 

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar