söndag 30 augusti 2015

skönt

Idag har vi haft en riktigt skön dag! 
Tog det lugn imorse, låg kvar länge i sängen och fortsatte med vår nya rutin utefrukost. Så härligt!
Sedan gick jag och David en sväng till poolen. Våra barn är inte som andra barn... Dom sitter hellre hemma än går till poolen om dom får välja. 
David och jag behövde inte trängas, utan vi njöt av lugnet och vi lyckades få en lätt röd ton, trots att det var molnigt. 


Det var dock lite jobbigt att ha två David med sig... :). 

Det är en ganska brant backe ner till poolen och det är ändå bara kanske en tredjedel av backen från huvudgatan och upp till vårt hus. En perfekt backe att köra backintervaller i. 

På eftermiddagen var det meningen att vi skulle hämta alla våra saker som ligger nerpackade från förra året, men det blev uppskjutet till imorgon. Hemma i Sverige hade jag blivit upprörd om inte allt blivit som planerat, men här känns det helt okej att det inte blir som man tänkt sig. 
Något som vi planerade och som blev av var dagens tabatapass. David och jag körde ett grymt jobbigt 8x8 pass i salan på skolan tillsammans med Monica, Johan, Tina och Johannes. 
Det ska bli kul att se om både David och jag tar oss ur sängen imorgon :).

Vi avslutar dagen och helgen med en mysig tv-kväll med snacks och läsk.
 
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar