måndag 31 augusti 2015

kortis

Jogg
Jobb
Gym
Grejer
Det var min dag det...

Har några bilder också. 
Gymmet. 


Grejerna 

Och så en liten förklaring till det hela. 
Joggingen utfördes imorse på Klong Dao. Turen mätte drygt 6km och var ingen njutning. Jag fick kämpa från första steget. Men jag klarade det! 
Jobbdagen var bra, men blev lite längre än tänkt. Kom inte från skolan förrän nästan halv sex. 
Gympasset med Monica var kul. Vi körde axlar, triceps och mage. Trodde inte jag gillade att köra axlar och triceps, men där hade jag fel. Vi körde så att mjölksyran sprutade! 
Grejerna som vi sparade här när vi åkte hem i juni anlände, med hjälp av Stefan och hans bil, till Garden Hill 307 idag. Det var myyyycke saker. Jag har packat upp och packat in hela kvällen...

Nu är det godnatt-tid...
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar