söndag 23 augusti 2015

Åker

Nu så...
Vi är vi på Arlanda incheckade och klara. 
Alla gör vi det vi gillar. 
En dödstrött Malin kollar in Victoria secret 

Line käkar marabou och kollar på youtube

Och Alvin spelar Minecraft.

David försvann iväg ich skulle träffa Stefan på olearys. Undrar vad han gör där ;). 

Idag är alltså dagen det bär iväg igen. 
Jag har fortfarande inte fattat att vi ska åka. Sista veckorna har varit halvgalna med jobb, saker som ska fixas och packning. Packade med mariginal, fyllde 102 av 120kg. 

Avslutade dessutom sverigetiden med ett bröllop i Hällefors folketspark igår där Tomas fick sin Emma❤️. Det var supertrevligt, så det ångrar jag verkligen inte att vi klämde in i vårt tajta schema. 







Känner mig inte helt redo att åka ännu, men när vi väl kommer på plats kommer jag att njuta, det vet jag.
Vad kommer jag att sakna?
Luften, älskar den klara, underbara svenska luften. 

Gillar dessutom att bli lite kall om näsan när jag tar min morgontur och det lär jag knappast bli på Lanta :). Sedan kommer jag sakna vännerna. Jag har tyvärr inte kunnat träffa alla som jag hade önskat, eftersom jag jobbat hela sommaren, men bara så ni vet, jag tänker på er! 

Nu ska jag, Alvin, Line och studenten (David är nu mera heltidsstudent) ta oss till gaten, för strax är det boardingdax. 
Hörs på Lanta. 
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar