torsdag 26 juni 2014

morgontur


Säger som mina radiopratande morgonvänner; "god torsdag".

Jag har haft en bra dag idag. Det känns alltid mycket lättare när det är ☀️.  Började dagen med en skön morgontur.  Försöker att gå eller jogga en sväng varje morgon. Det är ett väldigt skönt sätt att starta dagen på.  
Saknade dock mitt morgonsällskap i form av Gry, Anders & vänner på Äntligen morgon i Mix megapol, dom har semester. Hur tänkte dom då? Jag vill ju ha sällskap ;)... Brukar känna mig ganska knäpp när jag går/joggar med lurar i öronen och skrattar för mig själv :). Ser nog minst lika knäpp ut som jag känner mig gissar jag. 
Men, men... Idag fick det bli fågelkvitter istället, det är inte så dumt det heller. 



Om mindre än tre månader är det här jag tar mina morgonturer, med havets brus som sällskap! Har nog inte fattat att det är sant ännu...



Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar